onsdag 27 oktober 2010

-

Whats the problem? Ska man alltid göra sig till? Inte få vara sig själv? Kom igen. Jag kräver inget val, bara vänskap. Jag klarar gott av att stå på egna ben, jag vill bara ha underbara vänner!
(rätt ta åt dig, du vet, resten konstatera bara eller hoppa över)

Så. nu har jag avreagerat mig. 
Bowlade idag med Nicole, Toffe och Elin. Jag suger verkligen. Dock kom jag ikapp lite på slutet...sen engelska uppsats :) de gick bra tror jag iallafall. Enkelt och rätt kul :)
Köpte sen paljetter till dansen, har show i december, be there vettja :)<3

Nu ska jag smått deppa ihop, inte för seglingen imorgon, de kan bli roligt faktiskt :) Älskar verkligen klassen!! och sen...så slipper vi ju dubbelfysik. De skadar aldrig ;)

Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.

Jag har litat på imorgon
som en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor,
om jag gick i andra skor.

Jag är ingen soldat,
jag har inga vapen att ta till,
inga korståg jag vill gå,
ställ mig inte i ett led,
du får mig aldrig att stå still,
jag fungerar inte då,
jag är ingen soldat,
jag tänker inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar