söndag 31 oktober 2010

FlummHelg

Fredag; en otroligt trevlig promenad på stadensgator i mörkret :) och lördag; ansiktsbehandling och massage innan Netti kom och vi drog till IG och umgicks med banden som spelade och annat folk. Grattis till alla som fick placeringar och ni andra var också duktiga :)
Sen flummade vi hela vägen hem. Helt seriöst jag tror jag höll på tappa andan, och så fortsatte hela natten, de är så kul :)<3
Jag tvingade henne att lyssna på Segerlåtar för ManUnited (vinst på kvällen 2-0 mot Tottenham) och sen spårade det ur med Aquas Dr Jones xD
T-A-C-K

Nu är jag i stan igen och ska snart leta mig mot sängen tror jag, ska bara flumma liiite till ;)
Sorry för dålig uppdatering förresten. Jag har inte riktigt haft tid...
Men tack igen alla för helgen, både fredag och lördag :)<3
Nu väntar en stenhård och tuff vecka. Vi får se om det går.
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. It was A-W-E-S-O-M-E!! :D
    Tusentack! förutom den där delen med man United låtarna för nu har jag dme i huvudet all the time.
    PoK <3

    SvaraRadera