fredag 8 oktober 2010

Fredag

Idag var en rätt chill dag, hade kul på geografin xD slutade kvart i 2 och for hem en sväng innan jag for ut till adlon, kollade någon fotbollsmatch som gick medan jag käka pizza med pappa, var ganska länge sen jag träffade honom så det var nog trevligt!
Ikväll har jag dansat dansat och dansat :) Jag kommer en vacker dag att bryta fötterna av mig också om vi ska dansa i högklackat. Jag kan gå i högklackat, men att försöka dansa i dom är en helt annan femma, sjukt svårt... men de är så kuuul :)
nu sitter jag och kollar in kläder från en, enligt ryktet, grym dansbutik också, mycket gympa/dans/mjukis/snygg kläder - någon som kommer med till sverige under höstlovet? :)
Så nu tar jag helg, mitt finger mår mycket bättre nu och allting är nog på topp. Lite mod och allting kanske blir perfekt<3 
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. Bra med geografin! Bra med dansen! bra med fingret! :) Och mod, bestämd dig bara att nu fan! och så gör du det! Annars gör jag det åt dig och det vill du nog inte ;) <3

    SvaraRadera