tisdag 12 oktober 2010

Håltimme igen...

Håhå, håltimme igen då. Har gjort läxorna så vad gör man nu?
Idag har varit en helt okej bra dag faktiskt, fysiken va plågsam men snart slipper jag den förhoppningsvis, och sen hade vi geografi, gjorde mentala världskartor vilket va rätt kul, flummade bort mesta av tiden dock...men de va rooligt :)

Eftersom jag är i skolan blir det lite klent med bilder till de här inlägget....men jag boode sticka iväg och försöka få min miniräknare lagad...den funkar inte. Hallå, jag betala 160€ för den där saken och nu funkar den inte, usch blir så arg. Ska faktiskt ut till landet en sväng, frivilligt, de händer inte ofta! Men ska tillbaka till trygga stan innan kvällen.
Nu har jag skittråkigt och ska hitta på någonting vettigare att göra! De här var också tråkigt ;)

1 kommentar:

  1. Själv köpte man en nästan lika bra miniräknare för 30€ av en gammal 3A:are och den funkar fortfarande ;) hahaha

    SvaraRadera