måndag 25 oktober 2010

Låtar som får mig att känna mig glad

Jag har ingenting riktigt jag vill berätta här ikväll...massor skojsigt har hänt <3 Jag älskar verkligen att retas ;)
Men tänkte lägga upp lite låtar som jag lyssnar på då jag ska bli glad... som jag är nu :)

Hoffmaestro - Bubbelin Style

Song for the champions

Inna - 10 minutes

Vampire Weekend - Holiday

Alexandra Bruke - Broken Heels

Adam Tensta - Follow me


hmm...de här var nog ett udda urplock av glada låtar, men tja, glad blir jag och glad är jag! En annan gång kommer det mera, kanske "mina bästa kärlekslåtar", "mina bästa gråtlåtar" osv...jag vet inte. Men de här är glad/dans/fjant låtarna iallafall <3

2 kommentarer:

  1. Tog du bort min kommentar? :(

    SvaraRadera
  2. Jag gav dig ju en riktigt bra förklaring till varför också <3

    SvaraRadera