torsdag 25 november 2010

Helvetet är över för denna gång

Hörni PROVPERIODEN ÄR ÖVER för min del, vissa stackare har ju prov i två dagar till, men jag är så grymt glad att det är över för den här gången. Har verkligen tagit på krafterna!

Idag har jag bara (förutom att skriva prov och få ut ett) blivit grundlurad (totalt, de nästan pinsamt att erkänna) av min lilla fjant Netti, men hon får igen en vacker dag ska ni då se :D Det kallas ljuv hämd!
Var sen och fika och sist på dans, och de drar ihop sig, snart show och nu ska jag fixa lite kläder och smink :) Blir såå bra!

Nu ska jag bokstavligt talat chilla resten av kvällen, öva koreografi, lyssna på musik och glädja mig åt en ordentlig sovmorgon imorgon bitti! Fantastiskt underbart de här med lusse, de har verkligen sina ljusa stunder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar