måndag 29 november 2010

Kvällen gick den med...

Spelning på folkhälsan med ett fint gäng, gick relativt bra (allting är ju relativt) åt goda lussebullar och hade allmänt trevligt en stund :) De va min måndagskväll de! 
En timmes skitsnack med Nicole också, såå längesen! Jag saknar alla mina vänner, känns som om provperioden tagit all tid i världen. Men nu är det ändring hoppas jag!<3

Eh folks - Jag fick en fukking 7a i geografin, en liten tjej andas ut nu och känner sig helt okej nöjd. De är ju trotts allt geografin vi snackar om :)
Imorgon börjar ny period med 2h bowling, inte helt fel förutom att jag suger. Sen soft dag i övrigt skulle jag vilja påstå. Men annars är det rätt sorligt, redan tredje perioden<3

Jag har ingen blogglust ikväll, eller jag vill men jag kan inte sätta ord på mina känslor. Det går inte. Förlåt.

1 kommentar:

  1. I'm flying hiiiiiigh of love <3
    Det är mina känslor just nu... not that good egentligen eftersom det är lönlöst men men..

    SvaraRadera