torsdag 30 december 2010

301210

Idag har jag läst fjolårets sammanfattning av 2009 samt förhoppningar om 2010...Det var.....mysigt. Nu har jag även skrivit ett nytt...längtar till nästa år nu.
Jag är klar med 2010. Eller morgonkvällen blir nog en kväll att minnas, men sen, efter det är jag helt klar med 2010. Tack ALLA som varit inblandade, frivilligt eller ofrivilligt<3

Träffade kusinen ikväll och spelade Buzz... mycket roligt faktiskt och kul att spendera lite tid med honom. Haft en riktigt mys kväll också, pysslat om mig själv... Mycket skönt skall jag tala om för er :)
Annars...ja vad kan jag säga... Gott Nytt År på er allesammans. Hoppas ni kommer att få en bra nyårskväll!

1 kommentar:

  1. Jag tänker inte kommentera gott nytt år för det tänker jag göra i morgon! Ha det bra istället :D

    SvaraRadera