måndag 13 december 2010

och jo...Arsenal-United

Övervägde att gå lägga mig tidigt, insåg sen att united spelade match, sköt då upp det där med att gå lägga mig i tid. Just nu 1-0 United. Rätt död match egentligen....menmen, match som match.

och jo, ibland blir man så himla trött, kan folk inte bjuda på sig själva ibland? Vadå släppa lite och ha roligt istället för att hela tiden vara den man är alla dagar? Mycket roligare om man vågar ju...håll med om de!

och jo, jag ska slå nytt rekord. I min inkorg finns ju 82 olästa mejl. Jag tänker inte läsa dom heller före diskussionerna upphört. Så, får väl se va mitt nya rekord blir. Kan meddela att alla siffror ger nya rekord ;)

och jo jag ska göra en grej imorgon som i min tur kräver lite mod. Önska mig lycka till :)

fortfarande 1-0. GodNatt kära läsare!

1 kommentar:

  1. Hallå vårt detektivarbete då? ;) Varför nämner du inga det?

    SvaraRadera