söndag 2 januari 2011

I brist på annat att göra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, faktiskt väldigt mycket
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, antagligen inte...men minns inte vad jag lovade...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Räknas att bli gravid?
4. Dog någon som stod dig nära? Jooo.... flera.
5. Vilka länder besökte du? Estland, Lettland, Litauen, Polen, Sverige
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jo...faktiskt en hel del. Men nyåret var en toppen början...<3
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Guud...Massa datum, Rockoff, 24 september, 31 december...massa andra dagar jag inte minns datum på<3
8. Vad var din största framgång 2010? Jag? Framgång?....oj...
9. Största misstaget? Att lita på fel folk...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget av de allvarligare graden iallafall
11. Bästa köpet? Guud....iPoden kanske...äsch...jag vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? De vetti gudarna...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo, något och någon.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Dr Jones - Aqua, Song for the Champions, Telephone - Lady Gaga, We no speak americano
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gud, ska jag minnas sånt nu? Säkert har jag varit både gladare och ledsnare...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fegat ut...
18. Hur tillbringarde du julen? Med familj och släkt
9. Blev du kär i år? Joo...verkligen verkligen.
20. Favoritprogram på TV? Inte en blekaste aning, ser inte mycket på tv numera
21. Bästa boken du läste i år? Stolek 37
22. Största musikaliska upptäckten? Oj...hjälp...ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny mobil
25. Något du önskade dig men inte fick? Japp..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade en bra dag, skola...men umgicks med vänner på kvällen antar jag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Joooo, massor...
28. Vad fick dig att må bra? Dans! Musik! Vänner! 
29. Vem saknade du? Alldeles för många...
30. De bästa nya människorna du träffade? Oj...tror jag skippar att nämna namn... Så många härliga nya människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar