torsdag 6 januari 2011

Pic och pac i form av min mac

Haha faktiskt, jag gillar min rubrik så mycket att jag skriver igen.
Idag tog jag mitt lilla pic och pac främst i form av min mac och biologibok och fick skjuts bort till Nadja där vi satt oss ner mitt i köket, snart i sällskap av en inloggning på ne.se, Nordiska Floran, en utbildad högstadiebiologilärare i form av hennes far uppe på vinden och någgå konstiga tyska biologiböcker och jobbade. Och som vi jobbade. 5h senare äter vi middag, mycket nöjda med oss själva för då, då ni läsare har vi gjort klart 95% av dessa helvetiska inlämningsuppgifter. Bara lite kvar nu, så jag kan andas! <3 och såklart hjälpa andra... :D

Nu hemma igen, trött och käkar ett äpple. Jag ska ta det lugnt nu, imorgon till stan och leka bambi i Islandia med Netti och sen flytta tillbaka till lägenheteeeten<3

1 kommentar:

  1. Vafan skicka hit en utbildad biologilärare och konstiga tyska biologiböcker så ska jag nog också ha mina biologiuppgifter klara på 5 timmar >.-
    hahaha men skönt. Usch är så stressad över att allt flyttande har tagit min tid från att göra biologin... :( Annars skulle jag jobbat med den på ledig tid men har ju inte gått nu.

    Påtal om annat. Läntar till i morgon :D

    SvaraRadera