torsdag 31 mars 2011

"Jag ångrar ingenting jag gör, bara tar lärdom av det och går vidare"

Hmm...här var de ganska lite dött...men jag har typ kommit av de här med allt data just nu, är mera ute och umgås med kompisar istället för att sitta och häcka framför datorn. I like that more!!

Men idag, förutom ett jävla matteprov har jag haft en helt fantastiskt dag. Efter att dansa gammeldans på gympan (och med det skrattat ganska gott, "speeddejting" och ett två tre HOPP) har jag lagat plättar med fina Nadja, dansat med underbara tjejerna, snackat med underbara Elisa, "glömde bort" att fara till Avancia och låg och käka godis och snacka ännu mera istället...hihi...men sen for jag och cykla runt typ hela östernäs för att möta hurtiga Tomas och sen cykla mera mera mera och avsluta med läsk på Pub Adlon. En kvart före dom stängde till på köpet. Finfint. Mycket bättre än datorn.
och jo...de är ju provperiod...hehe men jag har inte så jobbig period just nu så det är skönt. För då kan man ta de lite lugnare istället :)

Landet blire imorgon, och jo...de ska nog bli skönt. Försöker intala mig själv de iallafall. Har inte vart dit på 6 veckor så börjar väl bli lite dags...
Ni får väl allt ta och ha de så bra, för de ska nog jag iaf ha! Kram

(Ann-Louise Ahlmans bild) Fina dansande tjejerna inför uppvisning :)


3 kommentarer:

  1. Jag fattar precis hur det där är riktat men tänker inte ta det här där alla kan läsa det.

    SvaraRadera
  2. och då ska jag väl säga att det inte är riktat någonstans. Jag berätta om min dag. Och just då bar jag glad över att den varit sådan som den varit. :)

    SvaraRadera
  3. Plättarna vart smarriga men kanske inte så hm,,. runda?? ;)

    SvaraRadera