fredag 22 april 2011

Igår var det stockholm, i 18-20 graders värme och härligheter! Fruktansvärt fint att komma bort lite, bara ha en riktigt mysdag, shoppa lite behövliga saker...iaf nya skor och lite träningsgrejer m.m. :) och en iPod mindre hade man då man kom hem...glömde den på båten.....men jag får tillbaka den snart - lycka!

Idag, bok + saft + gamla ipoden + sol + altanen. Det är min dag. och ingenting annat. Bara njuta! och öva...och träna...tror jag! Iallafall bara göra saker som jag vill, för just nu är jag så himla lycklig!

5 kommentarer:

  1. och inte hör du av dig att du kommer till stan? :P

    SvaraRadera
  2. Jo nog blev det att du tränade :D Tack för att du fick ut mig!

    SvaraRadera
  3. Allis - nååå nästa gång! Jag hade annat för mig igår!

    Nadja - Jaaaa fyfan, sprang hela jävla vägen hem sen.... :) <3

    SvaraRadera
  4. Jävlar lilla flickan, riktigt träningsfreak nu ;) men det är bra! :)

    SvaraRadera
  5. K - Det är ju roligt, och då man ser reslutat ju ;)

    SvaraRadera