måndag 16 maj 2011

Kaotisk dag må jag säga

Försov mig imorse. Glömde typ allt hemma. Tappade bort cykelnyckeln inne på citylivs. Hittade den igen bland tomaterna. Kom hem och fick min lilla födelsedagskamera. For till gefoto och köpte en väska, fick 8gb minneskort för halva priset. For till åmi och undervisa lite granna. Ovanligt för eleven typ. For iväg på teori. Trodde jag tappade mobilen påvägen. Men tur nog hitta jag den hemma igen (bara liiite kallsvettig).
Nu är jag trött och tänker gå lägga mig tidigt. Imorgon får ni säkert se någgå bilder från kameran. Jag orkar bara inte nu.
Liteväldigtsmåtöntigt, men dansen är ju så....wow! Köra den på inträdesprovet till dansskolan på fredag? ;)

4 kommentarer:

  1. så jäkla snygg koreografi faktiskt. :D

    SvaraRadera
  2. Kör hårt Anna! :D

    SvaraRadera
  3. Nadja: Yees... :D <3

    Nelly: ATT den är, vore bra fint att kunna den minsann.... :)

    Allis: TACK :D Ska jag göra!

    SvaraRadera