måndag 30 maj 2011

This is not the time or the place for broken hearted, cause this is the end of the rainbow

oj, ett litet uppehåll, men så mycket annat har tatt min tid på datorn (och utanför för den delen också), så jag har inte haft tid helt enkelt. Och nog för att säga att de andra sakerna är bra mycket mer givande/underhållande/trevligare än att sitta och skriva om mitt liv så alla kan läsa. Därför kanske ni nu råkar få lida nån gång...Förlåt hur som helst.
Men nu är de sista provet imorgon som gäller!! Sen är de sommarlov. Typ. Ett par dagar till men ingenting jobbigt i skolan. Men utanför är det fullspäckat schema som gäller skulle jag påstå. Men det blir kul. Absolut.
Nu ska jag skjuta fram pluggandet till engelskaprovet och fara iväg och jobba. Ge det ett tappert försök iallafall. På jobbet alltså. Ensam. Kan ingenting. Känner på mig att de kommer att gå fint........hjälp.

1 kommentar: