måndag 23 maj 2011

Provpluggande i vårsolens värme

Det här påhittet med att man ska ha provperiod då solen lyser och det alldeles snart är sommarlov är ingenting jag direkt gillar skulle jag påstå. Lite jobbigt alltså. Satte mig ute på balkongen och skulle plugga lite psykologi, men det sket sig nog riktigt utihelskotta. Nu försöker jag med matte istället, och det skiter sig ungefär lika mycket. Ser inte direkt ljus ut de här inte....Ge mig sommarlov!
Men annars en rätt bra dag, trevlig överraskning på studeranderådet, ovanligt mycket skratt och ja... Äh, nu ska jag plugga igen.


3 kommentarer:

  1. Cute Anna <3 Miss you loads!!

    SvaraRadera
  2. Ähh...plugga på bara, håll ut till lovet! :)

    SvaraRadera
  3. Fin bild vettja! :D Jag vill ha sommarsemester jag ;)

    SvaraRadera