tisdag 28 juni 2011

alldeles för sena sommarnätter

åååh...jobbigtjobbigtjobbigt...jag är bara så trötttrötttrött. Det är ingen höjdare att bli väckt av mobilen som ringer fast klockan är 12. Men jag får väl skylla mig själv, men vad gör de egentligen? SOMMARLOV. Alina ringde sen, så vi for dit och busa lite och sen for jag till Kim och satt där tills klockan blev allt för mycket över 3. Jag var övertrött och speedad och han var han. Det var ingen bra kombi, så då jag gungade för mycket på fåtöljen och Kim vippade lite extra på den flög jag i golv...Men det lugnt, jag klara mig. Timmarna bara gick. Sen kom jag hem och somna bums.

Ikväll jobbar jag kväll för första gången, kan bli riktigt roligt och nu ska jag uträtta lite ärenden på stan. Så cya later!
Tre bilder från Italien


























bara idag imorgon torsdag fredag och lite lördag innan jag får träffa dig igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar