onsdag 8 juni 2011

Ännu en dag i Stockholmska staden

Idag har jag varit över i Nadjas sällskap. Jag for och träffade världens bästa Erik på konserthuset och hade då alltså, kan ni dra slutsatsen själva, nästan världens bästa lektion. Sen åkte vi maaaaaaassa tunnelbana bara för att det är så himla roligt. Jag köpte världens sötaste lilla tröja. Vi for till Södra för att träffa Jonathan en liten stund, alltså slutsatsen av det blev ju att jag såklart nu ser ut som en liten halvkokt kräfta på mina armar då vi satt nere på beachen (slussenhamnen) och snackade mitt i all trafik typ. Sen köpte jag polly, åt bara hälften av påsen (dvs. endast dom med mörkchoklad!) under tiden som vi åkte upp till grisslehamn i sällskap av världens nojigaste busschaffis.
och enda fotot jag tog på hela dagen fick bli då vår chaffis blev ännu mer nojig om att vi skulle bli sena då vi möttes av detta framför oss;





























MEN trotts alla hans noijigheter så hann vi med MYCKET god marginal till färjan och då kom vi ju hem förr eller senare också. Tack för en prima dag :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar