söndag 12 juni 2011

"Bättre att ha 16 måsars skit på bilen än en mås skit på benet"

Efter mycket om och men och en natts sömn har jag ork att skriva ett inlägg. För nu ligger jag ute på Altanen och halvsover igen. Mamma hotar med potatislandsrensning så jag vet vad jag har framför mig idag iallafall. Bäst att sova lite till tror jag.....

Igår var en helt ljuvlig dag. Var på wha och jobbade med synskadade och däremellan ligga utslagen och flämta som värsta köttbiten på en grill under ett provisoriskt gummitält. Men det var mysigt ändå. Och roligt. Lärorikt var det för den delen också. Med en hel del skratt. Så, hem kom jag råstekt med brännande kroppsdelar. Men en kall dusch gjorde sitt innan vi for ut till Klosterviken med kompisar och grillade. och tog årets första dopp. Det är värt att notera då badkrukan själv sitter här. Det blev en rysligt trevlig kväll med mycket skratt och oinbjudna, dryga fotografer. Såna tycker vi inte om. Ordspråket som fick äran till min rubrik komponerades under kvällen då Tony flög upp som skjuten ur en raket efter att en mås flög över honom. Slutsatsen kan ni dra själva, det var iallafall jätteroligt!



Och slutligen: Grattis på 20 års dagen Tomas! Hoppas du hade en bra kväll och får en riktigt bra födelsedag!

4 kommentarer:

  1. Men guud va cool bild! Du hoppar va? :D <3

    SvaraRadera
  2. Härligt! Vilken sommarkväll du verkar ha haft ju :D

    SvaraRadera
  3. Klart hon hoppar, min coolaste rödtopp vettu! :D Och tack Anna, kvällen kan inte ha blivit spontanare o roligare! I love you girlz! <3

    SvaraRadera
  4. Cesse; Klart jag hoppar! :D hihi

    K; De var en riktigt fin kväll, och btw. välkommen tillbaka ;)

    Tomas; Haha tackartackar :) De va jättetrevligt jo!

    SvaraRadera