onsdag 15 juni 2011

Tre hektiska dagar och en opackad packning

Justsåja. På tre dagar har jag cyklat närmare 50km för att vara barnvakt åt två dessa små krabater.

Men det har varit kul. Evinnerligt planerande vad man ska göra bara. Tror knappt jag har haft så planerade dagar under något av mina sommarlov. Dock föredrar jag dagarna då jag inte behöver vakta barn. Kul ibland.

Menjoatt nu är jag hemma i stan, provar på de där med att packa i sista minuten. Ännu är ju inte den (sista minuten alltså) kommen, men jag har ju inte heller packat så mycket. Och snart kommer Lucas och då tänker inte jag packa mera heller, så av egen erfarenhet vet jag att jag kommer att packa sista minuten inatt då det bär iväg till ITALIEN (!!) imorgon med massa coola typer. Blir nog himmelens trevligt! Meen nu ska jag kila och ha ångest över min (opackade) packning ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar