tisdag 26 juli 2011

"Blixtar och dunder, magiska under" - inte riktigt, men nästan så var de på torget ikväll

Jag måste nog bara till att erkänna såhär rätt på stört. För TRE (3) år sedan var jag ett riktigt galet troget Danny-fan. Idag LOVAR jag att jag har kommit över den perioden i mitt liv. MEN jag gillar fortfarande att se honom uppträda live för han är en sånjädransgrym DANSARE samtidigt som han verkligen har en bra röst. Så därför drog jag vännerna med mig till torget idag och stod ut i ösregn, blixtar och åska. Men det var verkligen trevligt, för så mycket inspiration har jag inte fått på länge. OCH jag var som ett litet barn på julafton för jag fick låna/leka med Ronjas fina Canon EOS Systemkamera (då jag ju krascha min här om dagen) så fick en hel del ok bilder. Nu kunde jag ju väldigt lite om den vad gäller inställningarna och sånt. Gjorde inte saken bättre att den va på finska....hursomhelst knäppte jag en del bilder. Men sen for vi till Timjan helt jäkla genomdränkta och kalla. Sen hem till mig och rajta på lite till tills hälften av gänget drog hem. Riktigt trevlig kväll!



Jag tog alla bilderna, men de är tagna med Ronjas kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar