fredag 29 juli 2011

Gimme a wink, let me know you're alive, do what you will, we're only here for a while...

Åh, vad jag älskar att vara ute på nätterna och springa på. Trotts att igår borde jag ha hindrats av min stegring och min hals men det sket jag totalt i. Knaprade på bafucin hela dagen och levde på finrexin, så jag var nog rätt drogad då jag kom från jobbet och möttes av bästaste kusinen och drog med honom ner till The Ark. Där mötte vi gänget och hade riktigt roligt. Stod och dansade loss, lämnade gänget och anslöt till lite andra härliga peroner och for fram och allting var så himla stämingsfullt och helt fantastiskt. Hela kvällen fortsatte så och jag sprang runt som nån duracell kanin med mitt guldkonfetti band och var helt hyper. Men glad! och möttes av min chef "Har du druckit ikväll? Du är så himla glad och galen....?" TACK alla!

Calleth You, Commeth I


Nu ska jag försöka dra upp mig själv ur sängen och möta upp Mormor som kom från Australien igår. 8 år sedan jag träffade henne sist så.... Cya Guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar