söndag 24 juli 2011

HOFFMAESTRO var ju bara helt fantastiska och underbara den här gången också...






























Fick sluta jobbet en timme tidigare för att hinna till Rockoff. Sjukt galet med folk, säkert massa mer än ifjol. Riktigt helt sjuktvarmt och svettigt innan allt börja. Genomblöta (bokstavligen) av svett då allt var över. Däremellan så glad och lycklig. Dansa, hoppa, skrika, skratta, heja...blev nu och trilla då vi kuta, lite (mycket) illa för mig, men mest illa för kameran faktiskt (med facit i hand. Den dog, jag fick ett par skapsår och lite blåmärken). Fick massa jävla folk över mig och trodde att jag skulle avlida. Men sen fick jag hjälp upp av en, kände bara händerna runt mina armar och sen drogs jag upp men så fick jag sällskap av honom resten av konserten också. För mitt gäng hade jag re'n tappat bort, lite trist. Men sen återförenades vi och gick och drack läsk på hesse och sen hem till mig tills nu. Då jag måste gå i duschen och sen sova. Tack för kanske årets märkligaste men underbaraste kväll. Så mycket finns bara inom mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar