söndag 10 juli 2011

Sommaren med Dunderdansarna




En seeg dag på jobbet med Josse. Vet inte vad de va med oss, trötta som bara den. Men jag for hem och hann vända innan jag gick upp till WHA. För det var Dunders sista IFK uppvisning. Hade inte tänkt dansa för jag kunde inte 2/5 danser. Men jag blev övertalad, och ja....vi kan väl minst sagt säga att vi hade roligt, men bättre har vi gjort ifrån oss. Fel låtar, fel danser och minnesförluster. Men det var härligt att få dansa igen iallafall! Sen vann IFK 2-1 och jag slog sällskap med Hanna. Gick till jobbet och hämta mitt bankkort och sen hem. Nu är jag trött. Men eftersom Lucas och laget tog brons på 4x400m i FM ska man på nattkalas för att fira. Känner på mig att det blir en seg dag 2 på jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar