fredag 1 juli 2011

We like to sleep all day, and party all night...

Strategiskt sover man hela morgonen, för att orka ikväll. Men 95% av den energin gick till jobbet. Där jag idag spenderat 9.5h (money sure) så jag är så mentalt färdig just nu. Snacka om slir där i de sista timmarna bland oss alla...och stackars min "storebrorsa" ikväll....som Melissa och jag sjöng på jobbet "vi är på gång, vi är laddade..." Så ja...ledig hela helgen, ska hitta på massa busigt nu!

Jaaaaaaajuste - Imorgon kommer öspelstruppen hem, alltså kommer min lilla favorit hem också, äntligen! <3

























Ljuva Italien. Längtar lite tillbaka, de va varmare i vattnet och de va godare frukt där. Men snart kommer Saras och min review i tidningarna. Då kan ni få läsa, men de blir nog bara en bråkdel, den seriösa delen, de som handlar om vad vi såg och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar