söndag 28 augusti 2011

"Are you ready to turn the tide?"

Hejsansvejsan! Jodå, än lever jag. Igår for jag iväg till sverige. Det var mysigt. Köpte härliga skor till dansen och gick på bio. Såg filmen "Jag saknar dig" och tårarna rann tyst nedför kinderna genom nästan hela. Den var sååå fin. Hoppas verkligen den kommer hit till Åland så man kan se den igen. Sen var jag till konserthuset och sprang runt och hade skitkul. Men sen fick vi springa till bussen/tåget, tiden sprang bara ifrån oss. Fick mig dock en liten besvikelsedos. Men vad hjälper det att gå runt och vara besviken? Sånt är livet bara ibland, och jag vet att jag kan inte pendla varannan vecka. Jag hade skitkul igår iallafall. Så har jag också i helgen hunnit snacka massa med Kim, vi letade upp och såg supergulliga småkryps filmer på youtube, sprang runt på hotellet och lagade badkar och hörde Yohan och Emil trubadura. Superfint!
Här är AiluCrash med låten Turn the tide, som var ledtemat i filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar