torsdag 11 augusti 2011

Hejdå Åland för fem dagar frammåt

Just så. Jag klarade av gårddagen ganska bra faktiskt, fick allting gjort. Hann med många gapskratt och fina stunder tills jag i lugn och ro gick och la mig där vid 1. Kändes lixom helt okej. Och steg upp halv 7 imorse och slängde ner det sista. Så mina väskor väger BLY. Det är inte mitt fel att jag måste ha med datorn heller? Eller 6 par träningskläder? Eller kameran? :))
Nu är det en timme innan jag kommer iland och far upp och möter kusinen i City. Kommer nog att bli trevligt tror jag.
MEN innan jag slutar.... I år fyller Mariehamn 150 år. Det firas med Mariehamnskalaset 11-13 augusti. Och NI måste kolla in två saker - Dunderdansarnas show kl 18 ikväll eller kl 14 på lördag. Och Opus VI + Gästartister "Rock Town Mariehamn" Konsert kl 22 på fredag eller 16 på lördag. Gå ner på stan och leta upp åtminstone dessa två moment! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar