måndag 1 augusti 2011

Vad första augusti är ett bra "beräknelse" datum om man bara tänker efter lite

1 augusti. Det betyder att det är 16 dagar kvar tills skolan börjar. Det betyder att det är 11 dagar kvar till Mariehamnskalaset. Det betyder att det är 6 dagar till Rock Town Mariehamn. Det betyder att det är 12 dagar kvar tills jag får fara iväg på min efterLÄNGTADE kurs. Det betyder att det är 5 dagar kvar av mitt sommarjobb. Det betyder att det är 9 dagar tills jag får träffa "brorsan" igen. Det betyder att jag har 10 dagar av hård träning framför mig.
Herrejises säger jag bara var tiden går fort ibland. Idag har jag verkligen blivit så glad, inspirerad och om möjligt börjat längta ännu mera till kursen. Verkligen, det kommer att bli en sån toppenhelg som är vägen till en härlig höst! OCH påtalomingenting, jag ska köpa systemkamera. Riktigt fint.

Däremot är jag svinsjuk. De är inte roligt. Massa läskiga blåmärken, pluserande klumpar och brännande huvudvärk. Inte riktigt bra tror jag. Piggar upp mig med att tänka på Rockoff kvällarna. Här är tre bilder från sista kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar