torsdag 22 september 2011

Jag har inte riktigt landat på jorden ännu

Helt sjukt, uppe bland molnen är jag och promenerar runt någonstans. Kom precis från Alandica och en GRYM workshop med en av killarna från svenska gruppen Twisted Feet. Han var grym. Det är nog lite i underkant av beskrivning, men jag kommer inte på något bättre. Det var hur som riktigt underbart. Och strax ska jag iväg till dansskolan och dö lite granna. Men det blir nog säkert bra ändå. Igår var jag och dansade med funkybarn och höll på dö. Men de gick bra, och sen på jammen med Maria och Biana. Så tränade iaf tillräckligt igår...Har lämnat in geografi uppgiften nu äntligen (såjävlaskönt) och imorgon bär det av till Sverige (Jaaaaaa!) och sen har jag bara roooliga saker framför mig. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar