lördag 1 oktober 2011

Heeeeeeeeeeeelg!!!!

Lördag kväll, såå skönt! Fick leka med mina tärningar, mina så underbara funkybarn imorse och Sara som hjälp. Riktigt skooj. Sen kika lite på Pejio som försöker lära sig sidoplankan med dopp, hejaheja!
 
Sen for vi ner till Långsjön och skulle ta upp flotten, vilket visade sig vara ett projekt i en heeeeelt annan dimesion än vad vi planerat. Vart så jäkla kul, har aldrig varit så nära att trilla i vattnet och INTE gjort det. Men då flotten nästan sjönk va de bara att kasta sig i hörnet och lägga motvikt. Och få till 100kg extra. Och nog fasen blev jag dyngsur iallafall. Men vi kämpade på tillsammans med Gerry och Krille som nyfiket kom för att hjälpa fick vi upp den på land. Dagens stölleprov ala Randelinarna iallafall.

Nu sitter jag och äter majskorn som jag köpte på OBN igår, då jag rände runt med Alina, skrattade åt det ena och de andra, analyserade spindelnätstatueringar på grabbar och vi hade helt enkelt en sån jäkla bra kväll med massa folk. Hejjade på Dunderdansarna tillsammans med Malin också däremellan. 
Nååja, hur härlig kväll som helst blev det igår, och nu sitter jag och kikar på Jaz som dansar. Det här är inspiration!<3 Pusshej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar