onsdag 5 oktober 2011

Just don't stop, you can do it

Yeees, ny period imorgon, världens chillaste tidsmässigt! Lääängtar! Har massa kul projekt på gång förutom skolan den här perioden också :)
For ut och åt middag med Nadja och har sen fått plågas i danssalen idag, på riktigt, vaaad vi träänade hårt idag och sen for jag över på ett BodyStep pass med Sara. Som om jag var totalt blåst i huvet och trodde jag skulle orka. Men det var KUL, och jag orkade faktiskt men jag kommer att va död imorgon det är ett som är säkert. MENVADGÖRDET? <3
Har en härlig dag imorgon framför mig och peppar stenhårt för Sverige på fredag! Yeap!

Bilden är från weheartit.com, så harmonisk....Och juste, snart kanske jag byter bloggplattform och lite inriktning.....Kommer att bli riktigt skoj tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar