tisdag 5 oktober 2010

Lindad


Tusan vad jag har ont. Vi låter ryktet gå att jag bara klämde finget i en dörr och ingenting annat. Jag for på band efteråt och trodde allting skulle bli bra. Men fingret blev under bandet två gånger större än dess motsatts på min högra hand så fick linda det när jag kom hem och ska väl ha de imorn också om det inte blir bättre under natten...kul.
Bandet gick förövrigt riktigt bra, eller bra och bra, vi hade roligt! och vi ska börja med en typ otroligt komplicerad låt på 8 minuter så det kommer att bli så grymt när vi klarar den! :)
och provperioden är slut :D skönt. fick en 9a som kursvitsord i svenska så är riktigt nöjd. Kemin gick inge bra faktiskt, men det skiter vi i nu. Hade kul efteråt med bl.a Matilda, Nicole, Maria och andra medans Netti & Nadja var på tyska så jag glömde rätt snabbt kemin ;)
Nu ska jag bara slappa och leta lite noter till nya låten, de här blir grymt :)
Kram

1 kommentar:

  1. Anna din klant!!
    Men ja krya på dig. Eller fingret får kyra på sig :)

    SvaraRadera