måndag 15 november 2010

I vilken ända börjar man...?

Provperiod på torsdag....kuul. Nej.
Jag tittar på klockan och hör regnet smattra mot rutan, kuul jag ska ut om 45minuter och regnet öser ner.
Jag tittar istället ner på skrivbordet där geografi boken och häftet ligger uppslaget men utan en aning om var jag ska börja. Jag blir inte klok på de här.

Annars då? fördrev två håltimmar i bibban med Ida, Nellie och Molly, det var otroligt kul :) och sen två riktigt ryyslig sliriga bildtimmar, men det artar sig Nicoles och mitt fotbollsmål, snart är det ett mästerverk, samt vår smått missbildade spelare i ståltråd fick till och med ett nytt ansikte med hjälp från André. Så det var faktiskt en kul bildtimme...herregud säger jag de där själv? xD

Nu ska jag slå geografiboken lite till och sen fara ut! Hjälp....

1 kommentar:

  1. Vänta bara tills jag kommer ha bildkonst så kommer mitt vad det nu blir slå ert ;)

    SvaraRadera