torsdag 21 juli 2011

Inlåsta i hissen och köer så långt ögat nådde

Jävlar i havet vad de har varit folk idag. Det är totalt sjukt. Underbemannade och allt gjorde ju saken bättre. Men det har ändå varit kul. På något sätt alltså. Och hur ofta är de två som så gärna vill diska att vi måste ta sten sax påse om vem som skulle göra de? Nu var ju Melissa så snäll så jag fick göra det iallafall. Eftersom jag så gärna ville.....hihi! Men det blev ändå stressad situation, då vi inte kunde börja städa i tid för att de va så mycket folk. Sen blev Melissa och jag inlåsta i hissen efter vårt styrkepass nere i källarnen, och jag hade blött ner mig totalt (med vattenkranen!)...Men iallafall 10h arbetsdag ftw.
Imorgon börjar Rockoff också. shit säger jag bara. Från och med imorgon är de alltså 9 dagar där jag nog håller igång typ dygnet runt. MENDEKOMMERATTBLIRIKTIGTROLIGT. See you out there!
En halvgammalbild från påsken med Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar