onsdag 20 juli 2011

Jag lever onekligen ännu trotts att jag inte trodde att jag skulle göra de då jag for

Jisses galning jag är. Sån nackvärk så huvudet bokstavligen dunkar då jag åkte iväg till båten imorse. Trodde jag skulle dö. En tablett var för mesigt men sov ändå hela båtresan då jag inte kunde äta något. Sen Apoteket då jag kom till Stockholm, där blev jag ompysslad som på sjukhus, fick de ena och det andra och behövde bara själv köpa en ask ibuprofen. Så jag kan inte ha sett så pigg ut. Sen svor jag resten av dagen, orkade knappt gå i butiker och de ena butikerna jag gått i är alla stadens sportbutiker...(men jag fick ett par orange färgade träningsshorts jag är kär i!! Hihi) men inte mycket annat. Så efter massa timmar sitter jag nu på bussen igen, och svär över att jag har så ont i nacken även fast det numera är myytcket bättre. Men annars är livet bra, trivs nog i Sthlm... Justde till på köpet så ville chefen att jag skulle jobba idag. Vet inte vilket som skulle varit bättre. Nåja pusshejmeder

2 kommentarer:

  1. Nejmen stackarn.. :( och 3 stycken tycker d e kul! :O

    SvaraRadera
  2. Haha nu är de 4...haha men de är bättre nu så!

    SvaraRadera