söndag 7 augusti 2011

Dagens uppdatering om gårdagen

Hejkomochhjälpmig känns det lite som idag. Är så sjukt trött, men den kan man väl bjuda på tycker jag. För igår efter att jag for till swiiden och köpte min egna lilla Canon systemkamera (!) så packade jag väskan, for till Alina och startade en helkväll! For via travbanan och hälsade på Billy och Joel, sen ut till Bastö och träffa lite folk och hade riktigt kul långt in på natten. Tänkte sova där, men....av "säkerhetsskäl" bestämde vi oss för att fara till Alina och sova istället. Men först for vi och hämtade grabbkompaniet från travbanan som fortfarande satt och trubadurade så vackert...Såjaaaa vaknade imorse hos Alina och fick nybakade scones. Hon är så fin min fina vän. Hur som helst, tack alla för igår!
En lite nonsensbild från båten igår då jag lekte med kameran. Bilder från Bastö kommer då jag tittat igenom alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar