fredag 5 augusti 2011

Slutat sommarjobba, myst i Miramarparken och ränt runt på stans många gator

Nu är det verkligen sommarlov på riktigt! Steg upp imorse och visste att det var min sista arbetsdag idag. Skönt, men lite ledsamt förståss. Måste lämna min lilla familj. Och då menar jag det, det är verkligen som en liten familj. Men före de hann jag träffa lilla Lucas, göra en massa ärenden på stan med honom. Och sen möta upp Alina och fortsätta göra en massa ärenden med henne och avsluta med pizza och Sås och Kopp i Miramarparken. Så himla mysigt! Sen bar det av på jobb, så va de med den saken.
Hur ska man sumera ett sommarjobb som mitt? Emellanåt väääldigt stressigt, men vi har alltid "funnits" för varandra efteråt, skrattat och slappnat av igen tillsammans. Och massa bus...
Som t.ex. rita på arbetsschemat;
Är det chefens borste, så markerar man det tydligt på framsidan...



























Men för att få använda den så gör man det lika fint på baksidan också;




























och ja...visst har det funnit tråkiga stunder också, men de har man lite förträngt...Håhåjaja. Skönt ska de bli att vara ledig lite också. Men huur som helst så tänker jag gå lägga mig nu, för att upp skall man imorgon bitti för att rajta till sweden. Hörs säkert någonting då! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar