fredag 12 augusti 2011

Funkykidz Grundutbildning Vallentuna 2011

Jösses säger jag bara. Jössesamalia. Vilken dag. Vilka äventyr jag har varit med om. Är så trött så jag tror jag kommer att somna snabbt ikväll med tillsammans med min träningsverk :))
Meeeen jag är på min så himla efterlängtade utbildning. Funkykidz utbildningen på Vallentuna Gym&Sim tillsammans med 25 andra sjukt häftiga/underbara/trevliga/goa tjejer. Så för Funkykidz kommer jag sen att vara en av instruktörerna för på Avancia. Så jag är lyckig och glad.
Superfint hotell, med världens absolut härligaste personal, god mat och härlig utsikt över en bussparkering....och nu ska jag belöna mig för att jag stört mina rumsgrannar med att öva koreografi i 2h med att gå lägga mig tror jag. Full kursdag imorgon. MENDETÄRSÅSJUUUUKTHIMLAROLIGT!
ps. Lärt mig två saker idag. 1. Ring alltid taxi här i stockholm med dolt nummer. 2. Det är omöjligt att åka buss i stockholm. Men jag ska ändå försöka mig på de omöjliga imorgon bitti. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar