söndag 14 augusti 2011

Utan mobil, ensam i stora stockholm

Hujhujhuj. Man vet vad man heter idag. Kurs och dans heeela dagen, har varit skiitskoj! MEN jag var inte medveten om att min mobil var ute på egna äventyr i stora staden. Blev omedvetet av med den på morgonen och visste inte om det före 8h senare då jag slutade kursen. Fy helvete säger jag bara. Hoppas ingen tagit illa upp över någgå meddelanden som kommit från "mig" under dagen! Men på nåt sätt har jag klarat mig ikväll. Har ju världens trevligaste hotellpersonal som hjälpte till. Gjorde lite läxa och for sedan in till city för att gå till grönan och sommarkryssa med kusinen och faster. Mycket trevligt. Bilder kommer senare.
Men hur som, man är ganska paranoid att åka tunnelbana sen klockan halv 12 mitt i stockholm, ensam, utan telefon. Så jag var bra glad då jag kom till galoppfältet (min fina station) och kunde vika in till Statoil och köpa nattmat av världens trevligaste försäljare. Han påstod att det stod i pannan på mig att någonting hänt, så jag fick en kexchoklad som tröst. Haha. Nåt bra ska väl hända? Så nu ska jag dansa loss och lära mig koreografi till imorgon och sen ska jag hoppa i säng. Försöka sova iallafall. Ganska speedad samtidigt som jag är dötrött.






















Ps. Jag lyckades med det omöjliga idag. Att åka buss. DET är jag NÄSTAN stolt över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar