måndag 22 augusti 2011

The hole world is yours if you, you let it go

Okej. Jag är hemskt nervös. Jättenervös över någonting som jag gjort. Det kan gå vägen, men annars kan jag bara inse att jag behöver lite mera tid. Det är hemskt att gå fundera på de hela tiden och vara nervös. Men det är ett bra nervös. Så jag är såklart glad. Och nej, jag tänker inte berätta ännu. (Älskar att sätta er på spjutspetsen) <3

Måndag. Hade mördardagen. Och sen mördardansen med typ nackspärr efter det, fick mitt smeknamn "Vårdarn"...tydligen såg jag ut som en som gick på vård.... Och sen mördarläxorna. Men nu är allt över och jag ska bara ta det lugnt. Dagen har ju ändå gått fort ju. Och varit trevlig. Och imorgon får jag förhoppningsvis min nya telefon. Så nog är allting rättså bra faktiskt. Och kör på lite djup "vågaprovadinavingar" tema, med PAFflyget.























The hole world is yours if you, you let it go, go. We give it all and we never settle for so so, You can have it all tonight, be as you like you just gotta take the chance. Come out of the shade and into the spotlight...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar