söndag 21 augusti 2011

Sista dagen på Paf Open och massa dans

Håhåjaja, söndag kväll igen nu då. Helgen har gått så fort, kräftade i fredags med Lucas och pappa. Var till stan och såg Harry Potter med kusin och faster i lördags. Och jag har verkligen kört full fart idag. For iväg med Lucas och hans familj till PafOpen bronsmatchen och herrfinalen. Det var riktigt trevligt. Sen kom mommo eftersom jag hade mormorjour  ikväll. Men jag har ändå dansat sönder fötterna, så nu är de lite blod på mattan (helt seriöst!), men jag har koreograferat egen dans, övat funkykidzen och haft lite kul i flera timmar. Mormor satt jag framför tvn. Så kvällen har gått riktigt fort. Nu ska jag blåsa upp madrassen så jag kan få någonstans att sova inatt :))




























Älskar uppmärksamheten i de två sista bilderna. Tyvärr blev en suddig, då han verkligen vinkade till min kamera, han nr 2 i grönt. Men skit samma ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar