måndag 15 augusti 2011

Det här med sammanfattningar av någonting

Hur kan man sammanfatta någonting som verkligen på något sätt redan ändrat mitt liv? Och definitivt kommer att göra det? Hur kan man sammanfatta en helg som innehållit så mycket roligheter, samtidigt som så mycket har gått åt pipsvängen? Hur kan man sätta ord på någonting som är ett mini livsäventyr?

Okej, jag har verkligen haft en GRYM helg. Klarade provet igår, blev grön och därmed en FunkyKidz instuktör. Har ett moment kvar bara tills allting är slutfört. Underbart! Trotts alla struligheter som har varit kan man inte göra annat än att skratta åt det idag. Har ju bara massor att berätta istället. Och igår fick jag gosa med älskade hunden, en liten hemmakänsla. och nu efter att ha varit på konserthuset, och sen sprungit sitter jag på Rosellabussen påväg hem. Blandade känslor om det med, även om det kommer att bli skönt att sova i sin egen säng.
Men någonting tror jag har ändrats med mig. Jag ser positivt fram på hösten. Min höst kommer att bli GRYM.
Danny

Pudlarna aka The Poodles



Carola


















Här va nu fem inte så noga utvalda bilder från Grönan i lördags. Det var också grymt kul att vara där, och åkte Vila Musen med kusinen och kunde njuta lite sådär. Riktigt riktigt roligt.

TACK Funkygänget, Emma, Sandra, Sabina, Louise, My och Gabriel. Det har varit en härlig helg, och hur kul som helst att lära känner er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar