onsdag 17 augusti 2011

Ett "Jag lever nog fast skolan börjat" inlägg

Åhå, gud så dagarna rinner iväg. Nu är det ju snart rutin med skolan och allt sånt tjaffs. Så dagarna försvinner bara. Nu är det snart torsdag, och det var ju inte aaaalls länge sen jag var i stockholm. Märkligt de där. Men hur som helst, så skolan går fint, har lärt mig acceptera mitt jobbiga schema nu så det är väl lugnt. Och så var jag till dansskolan ikväll och tog min reunion efter 5år med dansmattan där inne. Och gud så jag saknat det. Det var helt underbart. Träning gör en lycklig helt enkelt. Sen har jag tagit det lugnt, jagat massa mobilnummer och varit lite med Lucas. En helt mysig onsdag helt kort och gott.
Nu lägger jag in två helt osammanhängande bilder, men båda går i lila, från min lilla stockholmtripps och sen ska jag gå sova. Hoppas ni har det riktigt fint där ute!
En av favoriterna på Grönan

Hittade lilla Danny i T-banan då jag skulle hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar