torsdag 18 augusti 2011

Ovanligt och Overkligt

Okej. Jag kommer nog smått att avlida imorgon. Jag kommer att ha sån träningsverk. Tror jag. Så känns det nu iallafall. För idag var danspasset styrka. Endast styrka och stretching. Kändes som om jag lite skulle dö där. Men det blir säkert mycket bättre nästa vecka. Det är iallafall ovanligt att jag klagar om sådan träningsverk. Sen for jag och hängde på åmi som på gamla tiden. Härlit. Och nu väntar jag bara på att jag ska fatta att jag skulle kunna gå lägga mig nu. Men jag har inte kommit så långt i mina tankar ännu så jag sitter uppe ett tag till :))

Herregud. I helgen ska jag få till ett "Sommaren 2011" inlägg och lägga upp massa bilder. Det känns helt knasigt och overkligt att sommaren faktiskt är slut. Har hänt så fruktansvärt mycket roligt så jag vill ju inte att det ska ta slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar